دختر منم ۶۰ تا میخوره
پسر منم سه چهار روزه کمتر میخوره نسبت به قبل منم نگرانم
نه عزیزم با گذشت زمان کم کم خودش بیشتر میخواد تغازاش میره بالاتر
من پسرم خودش کم کم بیشتر خاست خودمم البته کم کم هر سری ده الی پانزده سیسی اضافه میکردم
البته برای من فقط شیرخشک میخوره
من بعضی وقتا۹۰تامیدم
من ۶۰تامیدادم گریه میکردسیرنمیشد۳۰تادیگه میدادم به دکترکه گفتم گفت تو۹۰تادرست کن اضافه ام اوردعیب نداره
الان گاهی اوقات توروزدوتا۹۰تامیدم
مال من جدیدا فقط سی تا میخوره😭😭😭😭
میزان شیر خوردن خیلی مهم نیست هر موقع گرسنه هست شیر بده ببین وزنش چجوریه اگه باتوجه به وزن تولدش دوبرابر شده درسته
وزن بچت جقده
نه گلم دختر من ۳ ماه و ۱۰ روزشه ۹۰ تا میخوره
نه دختر منم ۶۰ تا میخوره البته شیر خودمم هست واسه همینه که کم میخورن
اگ شیر خودت میخوره و سبرمیشه کافیه حالا ی بار 90بده ببین کامل مبخوره یانه
نه عزیزم زیادم هم هست مگه معده بچه دو ماهه چقدره
عزیزم بستگی به وزنش هم داره.پسر منم ۶۰تا میخورد بر اساس وزنش حساب کرد گفت ۹۰تا باید بخوره هر ۳ساعت
نه عزیزم کم نیست
پسر من ۳ماهشه ۶۰تا میخوره
بچه ها باهم فرق دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.