خانما چیکار کنیم این هفته ها هم زود بگذره دیگه خستم😩😩

۷ پاسخ

خونه تکونی، مطالعه، پیاده‌روی، درس و کلاس، آمادگی زايمان، ورزش....

نمیگذره اصلا 🥲

عزیزم تحمل کنید این روزا هنوز خوبه بعداز زایمان نینی میاد پدر هممون رو در میاره

تو باز۳۳هفته ای من۲۸هم دیگه کم اوردم از بس خونه تنهام دستو بالمم نمیاد کاری کنم دوروز یکم اشپزخونه تمیز کردم منتظرم کمد بیاد اتاق شروع کنم

دیگه منم پوکیدم بخدا نمی‌دونم چیکاری بکنم

اگه استراحت نیستی خونه تکونی شذوع کن قبل اومدن بچه 🥲من شانسم این اخرا استراحت شدم

صبر
سرگرمی جور کن واس خودت

سوال های مرتبط