خانما ازمایشم مشکل داره؟! تیروئیدم؟!
با هموگلبین خونم؟!

تصویر
۴ پاسخ

تیرویید داری زود باید درمانش کنی

قندت نرماله یه ریز کم خونی داری و اینکه تیروئیدت رفته رو پرکار عزیزم اگه قرص ناشتا لووتریکسین میخوردی دکتر دوزشو کم میکنه

برا تیروئید قرص نخوردی از اول بارداری ؟

کم کاری تیروئید داری

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان ال ای 🐥🩷 مامان ال ای 🐥🩷 ۷ ماهگی
مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۳ ماهگی
مامان محمد و آرزو مامان محمد و آرزو ۲ ماهگی