۳ پاسخ

من با جاریام توی توی یه ساختمون زندگی می‌کنیم
هیچکدوم باهم رفت و آمد نمی‌کنیم وبچه هامون هم خونه هم نمیفرستیم که باهم بازی کنن‌‌.
هرکسی زندگی خودشو داره

اگر با هم خوبن چرا که نه.بزار لذت ببرن از کودکی

والا من طبقه بالام جاریمه پسرش همسن دخترمه. ولی نمیان اصلا
چون خودم قبلا نمیرفتم

سوال های مرتبط