۶ پاسخ

اگه براتون امکانش هست ازمایش سلفری بدید..دقتش تا ۹۰% هست و خیالتون راحت میشه

ن اصلا
چون ریسکت مثبت نیست فقط مشکوکه
و سن بالای سی سال رو جواب غربالگری تاثیر داره بخاطر سنته ک ریسکشو بیشتر نشون داده برای اطمینان خاطر میگن کواد مارکر یا سلفری انجام بدی وگرنه بچه سالمه

وااای انشالله ک چیزی نیست نمیدونم چرااین متن دیدم استرس گرفتم خدایانکرده ماهم ازمایش دادنی چیزی نباشه

نه عزیزم به دلت بد راه نده .. منم کوادروپل دادم مشکلی نبود ؛ ان‌شاا... نتیجه آزمایش شما هم خوبه

اینجا بگن بله سندرمه استرس و نگرانی نمیذاره تا زمان دکترت صبر کنی پس خیلی بهتره که از دکترت بپرسی و از نگرانی دربیای انشالا که چیزی نیست

غربالگری ان تی منظورته؟

سوال های مرتبط