اگه براتون امکانش هست ازمایش سلفری بدید..دقتش تا ۹۰% هست و خیالتون راحت میشه
ن اصلا
چون ریسکت مثبت نیست فقط مشکوکه
و سن بالای سی سال رو جواب غربالگری تاثیر داره بخاطر سنته ک ریسکشو بیشتر نشون داده برای اطمینان خاطر میگن کواد مارکر یا سلفری انجام بدی وگرنه بچه سالمه
وااای انشالله ک چیزی نیست نمیدونم چرااین متن دیدم استرس گرفتم خدایانکرده ماهم ازمایش دادنی چیزی نباشه
نه عزیزم به دلت بد راه نده .. منم کوادروپل دادم مشکلی نبود ؛ انشاا... نتیجه آزمایش شما هم خوبه
اینجا بگن بله سندرمه استرس و نگرانی نمیذاره تا زمان دکترت صبر کنی پس خیلی بهتره که از دکترت بپرسی و از نگرانی دربیای انشالا که چیزی نیست
غربالگری ان تی منظورته؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.