۷ پاسخ

افتضاح

من فقط پنج دقیقه تو خونه استفاده اش کردم

وای منم سر پسر اولیم گرفتم خیلی بیخوده

من اغوشی برای بچه اولم کرفتم مارک دیگه شوهرم استفاده میکرد راحت بود برای خانما یکم سنگینه .تا پسرم گردن گرفت جا نشد داخلش فقط یک بار گذاشتیم رون پاهاش اذیت بود .
دومی الان بد نیست براش ولی جا نمیریم بریمم کالاسکه.
کلا زیاد کاربردی نیست

خیلی چرته

منم نمیتونم استفادش کنم

خیلی چرته من تو فروشگاه امتحان کردم خیلی بد بود پاهاش جلو پاهام بود نمیشد راه رفت😑

سوال های مرتبط