۶ پاسخ

من نزاشتم از اول فقط چون رفلاکس پنهان داشت
تختشو شیب دار کردم تا یک سالگیم نمیزارم چون شیب داره تختش بعد ک خواست بره اتاقش رو اون تخت بزرگه بخوابه بالش میزارم براش

من واسه پسره اولم اصلا بالشت نزاشتم سرشم گرد و خوشکله. واسه اینم همینطوره راحت سرشو اینور و اونور میکنه

منم از روز اول گذاشتم

من برای خواب شبش از اول گذاشتم ی بالتت نرم و نازک چون شیر برمی‌گشت تو گلوش

بچه ها این دوره همشون رفلکسین من از اول بالش گذاشتم

من بخاطر رفلاکس از همون اول گذاشتم

سوال های مرتبط