من نزاشتم از اول فقط چون رفلاکس پنهان داشت
تختشو شیب دار کردم تا یک سالگیم نمیزارم چون شیب داره تختش بعد ک خواست بره اتاقش رو اون تخت بزرگه بخوابه بالش میزارم براش
من واسه پسره اولم اصلا بالشت نزاشتم سرشم گرد و خوشکله. واسه اینم همینطوره راحت سرشو اینور و اونور میکنه
منم از روز اول گذاشتم
من برای خواب شبش از اول گذاشتم ی بالتت نرم و نازک چون شیر برمیگشت تو گلوش
بچه ها این دوره همشون رفلکسین من از اول بالش گذاشتم
من بخاطر رفلاکس از همون اول گذاشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.