۴ پاسخ

هر چی بری هفته بالا تروئید نامیزون میشه ولی هیچ وقت قرص ترک نکن

اگه ولش کنی یهو میره بالا تو بارداری باید ماهی ی بار تکرار کنی ک اگه دیری داره بالا میره جلوشو بگیری

شاید دوز بالا میخوری

من نفهمیدم چی شد🫢

سوال های مرتبط