مامانا پسرم گاهی وقتا تهوع داره چرا بخاطر چیه؟

تصویر
۱۳ پاسخ

ووووییی دلم ضعف رفت واس دستای کوچولوووو

اخه دستاش قشنگه خداااا🥰🥰🥰

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

ممکنه رفلاکس داشته باشه
ممکنه سردیش کرده باشه
و ممکنه بخاطر شیر خودت هم باشه بستگی داره چی خورده باشی
اگرم آروغشو نگیری باز ممکنه تهوع بگیره
اما اکثرا بخاطر رفلاکس میشه

موقع شیردهی هم بذار شیب داشته باشه بدنش
سرش بالاتر باشه
بعدشم بذار یه ربعی به حالت ایستاده بمونه تو بغلت

رفلاکس داره
بچه ی منم اینطوریه
صورتشم دون دون میشه
مدفوعش خلطیه
دکتر گفت به پروتئین گاوی حساسیت داره
لبنیات و هر چیزی که با لبنیات درست میشه
مث بیسکوئیت و کیک و گوشت گاوی باعثش میشن سویا و دلستر و حلوا ارده هم خوب نیستن
داروی اس امپرازول داد و گفت شیر خشک آلترا استفاده کنم قطره ی آد هم یه مدل خاصی بهس میسازه

دومپریدون میدادم من برای حالت تهوع و رفلاکس هم اس امپرازول
ولی بچه کوچیک ببر دکتر
طب سنتی هم چهار زیره با نبات اب صاف شدش رو ی چند قطره بده

ای جااااااااااان

تو رو خدا واسه من دعا کن زودتر بزام 😅😇

آخ خدا کاش الان نی نی م‌ تو بغلم بود 😍😍

رفلاکس داره شاید عزیزم زیر سرش رو بالا بزار رو پهلو هم بخواب نش پشتت یه چیزی بزار برنگرده روکمر

از کجا میفهمی تهوع داره؟

اروغ بچه رو نمیگیری بخاطر همینه

رفلاکس لعنتی ک دست از سر بچه ها بر نمیداره

سوال های مرتبط