پس چرا نینی من واکنش نشون نمیده ب بستنی 😵💫😐
طبیعی عزیزم چون بستنی شیرینه جنین خیلی دوست داره برای وزن دهی هم عالیه
دختر منم تا بستنی میخورم تکونشو حس میکنم 😍😂 آنقدر خوشم میاد
بستنی هم شیرینه هم کافئین داره برا همین بچرو فعال میکنه🤗
نی نی منم عاشق بستنیه😂
پسر منم اینجوری بود😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.