۶ پاسخ

پس چرا نینی من واکنش نشون نمیده ب بستنی 😵‍💫😐

طبیعی عزیزم چون بستنی شیرینه جنین خیلی دوست داره برای وزن دهی هم عالیه

دختر منم تا بستنی میخورم تکونشو حس میکنم 😍😂 آنقدر خوشم میاد

بستنی هم شیرینه هم کافئین داره برا همین بچرو فعال میکنه🤗

نی نی منم عاشق بستنیه😂

پسر منم اینجوری بود😍

سوال های مرتبط