۹ پاسخ

عزیزم تست آمینوشور چجوری انجام میدن؟

عزیزم در چه حدی لباس زیرت خیس میشد؟یا فقط نمدار میشد؟چون لباس زیر منم گاهی نمدار میشه نمیدونم کیسه ابه یا ترشح

عزیزم نگران نباش حتی اگر خدایی نکرده زایمان کنی هم بچه کامل فقط چند روزی دستگاه میمونه

هندونه خیلی خوبه

منم دقیقا مثل تو ولی دوبار تست آمینوشور دادم و منفی هست و اینکه دکتر برام سرم نوشته روزی یکی میزنم

خیلی زیاد مایعات بخور و تحرکتو کم کن
اگر عددش به ۵۰ برسه ختم بارداری میده دکتر
ولی نترس

عزیزم مایعات خیلی زیاد بخور
مثلا روزی ۲۰ لیوان اب
خیار و کاهو و هندونه ایناهم بخور میوه های شیرین رو سعی کن زیاده روی نکنی که قند نگیری
بهداشت به من گفت میوه های نارنجی رنگم خوبه روزی یدونه هویج و یه پرتقالم بخور
سرم هم برات حتما میزنن

ازت آبی خارج نمیشد که متوجه بشی؟

نگران نباش عزیزم است س برات بدتره احتمالا بستری کنن بهت سرم بزنن تند تند و مصرف مایعات تا یکی دوهفته

سوال های مرتبط