طول دهانه رحم همون سرویکسه؟؟

۴ پاسخ

آره معمولن بالای ۳۰ باشه خوبه
برای من تو انتی ۳۲ بود
بازم باید مراقب بود استراحت داشت و کار سنگین و زیاد و طولانی انجام نداد
زیر ۳۰ دکتر میگه و اگه پایین تر بره میفرستن سر کلاژ

آره گلم همونه که اسمش استرس میده

اره جان

بله

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجهه مامان جوجهه روزهای ابتدایی تولد
مامان حسن مامان حسن هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 مامان پسرکوچولو👶🏻🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 هفته سیزدهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری