نترس برات هر روز سرم میزنن اوکی میشه منم دوستم اینجوری بود
نشت داری انتی بیوتیک میدن که جنین عفونت نکنه و سرم تا زمان زایمان احتمالا بستری میمونی
نشتی دارع؟؟؟
ایرادنداره عزیز آمپول ریه میزنن بهت کمکت میکنن تا۳۴برسی بعد زایمان میکنی.نگران هم نباش چیزی نمیشه
من انقدر هندونه خوردم ابش زیاد حد نرمال شد
نگران نباش مرتب سرم بزنی و مایعات زیاد بخوری مشکلی نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.