۴ پاسخ

60تا 90تا زیاده رفلاکس میگیره

۶۰ کافیه ب نظرم اگ سیر نمیشه ۹۰ بده

بیشتر شیرخشک بدی به مرور سینه رو رها میکنه ۶۰تا بزن

۶۰تا ولی من ۳۰تا میدادم اگه بیشتر میخوره بده هردوساعت

سوال های مرتبط