۷ پاسخ

من این ماه تخمدان راست ۲۱و۱۷.تخمدان چپ ۲۳و۲۵.فردا موعدمه تا ببینم خدا چه میخاد.آزادسازی هم زدم🥺🥺

امسب حتما‌اقدام داشته باش فردا هم بعد دیگه ی شب درمیون

تخمک فکر کنم نهایتا تا ۲۴ ساعت زنده بمونه باید از قبل اسپرم توی لوله ها باشه که تخمک تا آزاد شد لقاح کنه

ایشالا میشه مثبت فک کن

همه عالی هستن ایشاالله چندقلو بشی

چهارتااا😍چرانشه ایشالا میشه

بله عزیزم میشه. حتی ممکنه بیشتر از یک قلوبشه

سوال های مرتبط