معلوووومه ک اره
عزیزم. شیاف هم. استفاده میکنی از بعد. آزادسازی؟
اره. خیلی. خوبه
ضخامت. آندومترت. چند. بود؟
انشاالله که باردارمیشی🤲🤲🤲
چرا که نهههه فولیکول های عالی داشتی😍😍
فولیکول ها عالی بودن انشالله یه دوقلوی سالم خدا بذاره دامنت عزیز😘😘
عالیییی بوده انشاالله مامان میشی قشنگم😍😘
آره فولیکول هات خیلی خوب بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.