۸ پاسخ

معلوووومه ک اره

عزیزم. شیاف هم. استفاده میکنی از بعد. آزادسازی؟

اره. خیلی. خوبه
ضخامت. آندومترت. چند. بود؟

انشاالله که باردارمیشی🤲🤲🤲

چرا که نهههه فولیکول های عالی داشتی😍😍

فولیکول ها عالی بودن انشالله یه دوقلوی سالم خدا بذاره دامنت عزیز😘😘

عالیییی بوده انشاالله مامان میشی قشنگم😍😘

آره فولیکول هات خیلی خوب بودن

سوال های مرتبط