۴ پاسخ

تا ده روز یبوست عادی اما اگ اذیت و درد میکشه روز سوم میتونی شیاف بزنی گفته دکتر میرزارحیمی

اره بزن

بزن اذیت نشه . کم بزن

بزن.زباد ن ولی .رفتی دکتر هم بهش بگو

سوال های مرتبط