۶ پاسخ

گلیسیرین نزن بجاش مقعدشو چرب کن..گلیسیرین رو بزار مرحله اخررر..اینو دکتر گفته

بچه منم یبوست داشت زور میزد گریه میکرد.بردمش دکتر گوارش کودک شیرخشکش رو عوض کرد نان اچ ا داد.الان خوبشده روزی دوبار پیپی میکنه

بچه ای ک شیرمادر میخوره میگن تا۸روز اشکالی نداره
منم همش درگیرم😔با یبوست

اگه شیر خودتو میدی نبات بخور شیرش بده شکمش کار میکنه

ببر دکتر این علائم کولیک و رفلاکسه

چجوری زدی گلم از منم مشکش مثل شماست

سوال های مرتبط

مامان ساواش👶🏻♥️ مامان ساواش👶🏻♥️ ۱۱ ماهگی