گلیسیرین نزن بجاش مقعدشو چرب کن..گلیسیرین رو بزار مرحله اخررر..اینو دکتر گفته
بچه منم یبوست داشت زور میزد گریه میکرد.بردمش دکتر گوارش کودک شیرخشکش رو عوض کرد نان اچ ا داد.الان خوبشده روزی دوبار پیپی میکنه
بچه ای ک شیرمادر میخوره میگن تا۸روز اشکالی نداره
منم همش درگیرم😔با یبوست
اگه شیر خودتو میدی نبات بخور شیرش بده شکمش کار میکنه
ببر دکتر این علائم کولیک و رفلاکسه
چجوری زدی گلم از منم مشکش مثل شماست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.