۶ پاسخ

خیلییی خطرناکه دختر خوب روپهلو بذارش بعدشم قنداقش کن گناه داره بچه

خطرناکه گلم نکن اینکارو

من میترسم اینجوری بذارم

آخی گوگولی جان

واقعا شبا کاش بخوابن،پسرمنم روزا خوابه شبا بیدار

اینطوری خیلی خطرناکه برای بچه خدای نکرده باعث مرگ ناگهانی میشه این مطلبشو من همین امروز خوندم چون منم برای اینکه دلش درد میکرد اینطوری میزاشتم خیلیم اروم میشد

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان محمدمعین مامان محمدمعین ۱۱ ماهگی