۱۰ پاسخ

اره عادی هسته فشارت بالا یا پایین باشه همین جور میشی

اره منم ۲-۳ روز اینجوری بودم

اره من حتی تو خوابم سردرد میشم بیدار میشم

بله منم قندتو چک کن من بخاطر قندم بود فشارم اوکی بود

ولی منم همینجورم
از بس مسکن خوردم خسته شدم

سابقه فشار خون نداری گلم من همین جور میشم وقتی فشارم بره بالا

😐اره منم همین موقع میشم،فک کنم عصرا نباید چیزی بخورم مال معدمه،گوجه سبز خوردم انگار سر دلم مونده سرمم درد میکنه😑

فشارت رو چک کن
بی آبی بدن هم باعث سردرد میشه

اره منم جدیدا زیاد سردرد میگیرم

اره از دیروز سردردم فشار میده

سوال های مرتبط