سلام‌خانوما میگم تو سن ۱۸میشه ای وی اف کرد؟؟

۴ پاسخ

من از ۱۸ سالگی رفتم آره میشه اگه دلت نی نی میخواد از ۱۸سالگی تا الان که ۲۴ سالمه تو ای وی اف گیر کردم ۴ بار انتقال دادم هیچ کدوم نشد درمانش سخته ادمو پیر میکنه

خیلی زوده از همین سن کلی داروی هورمونی وارد بدنت بشه کلی عوارض داره

عزیزم خیلییی زودههه چرا این کارو بکنی
تا یک سال طبیعیه عزیزم صبر کن

چرا ای وی اف؟؟؟
سنت کمه تخمکات بهترین کیفیتو دارن
اگه طبیعی باردار بشی بارداری سالم و امن تری خواهی داشت

سوال های مرتبط

مامان علیهان🩵 مامان علیهان🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته سیزدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته دهم بارداری
سلام خواهرا این امپولا چقد دیگه از تاریخشون مونده میخام استفاده کنم میترسم اشتبا کنم



ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف
انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر خشک شیر
مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته دهم بارداری
سلام خواهرا میگم این شیاف های پروژسترون ک استفاده میکنم لباس زیرم روغنی میشه و خیلی بدم میاد چند روزه هر دفه ک شیاف میزارم نوار بهداشتی استفاده میکنم مشکلی نداره؟
ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف ای وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری