من از ۱۸ سالگی رفتم آره میشه اگه دلت نی نی میخواد از ۱۸سالگی تا الان که ۲۴ سالمه تو ای وی اف گیر کردم ۴ بار انتقال دادم هیچ کدوم نشد درمانش سخته ادمو پیر میکنه
خیلی زوده از همین سن کلی داروی هورمونی وارد بدنت بشه کلی عوارض داره
عزیزم خیلییی زودههه چرا این کارو بکنی
تا یک سال طبیعیه عزیزم صبر کن
چرا ای وی اف؟؟؟
سنت کمه تخمکات بهترین کیفیتو دارن
اگه طبیعی باردار بشی بارداری سالم و امن تری خواهی داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.