من یخچال میزارم شهره جان
بله گلی جونم بزار یخچال
اره روش نوشته در یخچال نگهداری شود
نه این یخچالی نیس روش هم نوشته دمای پایینتر از ۲۵ باشه (البته میتونی یخچال هم بزاری ولی من بیرون نگه میدارم
مولتی ویتامین یخچالیه
من همیشه همه قطره ها و دارو هارو میزارم یخچال
آره من میذاشتم
من گرمه یخچال میزارم دیگ خیالم راحته
عزیزم گرمای رشت الان خونه نزدیک ۳۰ میشه داخل کمد کابینت گاز روشن بشه دما بالا تر میره مجبوریم داروها یخچال بزاریم
من میزارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.