بله گلم من از دکتر سوال کردم
گفت همه ی برندا رو بعد از باز کردن پلمب
تو یخچال نگهداری کنید، چون دمای خونه متغیر و هیچ وقت دمای خونه بصورت دائم زیر ۲۵ درجه سانتیگراد نیست،
مخصوصا آهن
چون ریسک فاسد شدن آهن خیلی بالاست
و درصورت فاسد شدنش یکم تغییر رنگ میده و تشخیصش سخته،
مسمومیت شدیدی میده،
گفت هم مولتی هم آهن همه ی برندا،
داخل یخچال
سلام بله
بله تمام قطره های اهن و مولتی یخچالی هستن
اکثر داروها یخچالی هست
نه من نمیزارم
ربطی به خارجی و ایرانی نداره
همه باید یخچال باشن .
اره یخچالیه
همه ی قطره های خارجی یخچالیه
عزیزم هیچ قطره و شربتی نباید بیرون از یخچال باشه ، حتی بعضی از قرص ها که داخل بروشورشون نوشته باید یخچال نگه داشت .
کلا اهن یخچالیه
اره...
نه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.