برای من 3سانت بود شبش زایمان کردم البته سر بچه اولم
من سر اولی از ۳۵ هفته ۲ سانت بودم ۳۸ هفته ۴ سانت شده بودم
من۴سانت باز بودم درد نداشتم
فرداش زایمان کردم
انشالله شما هم به سلامتی فارغ شی
ای خواهر خوشبحالت من انقد پله اسکات دوش انواع و اقسام ورزشارو کردم هیچ خبری نیس ۳۷ هفته یک سانت بودم از۳۷ تا الان خودمو پاره کردم ولی هیچ هیچ معلوم نیست دیگه باز شده نشده شنبه ۴۰ هفتم تموم میشه میرم ۴۱
چه کارایی انجام دادی؟ورزش و پیاده روی از کی شروع کردی؟
سلام عزیزم زایمان طبیعی میخواین؟
به زودی😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.