خانومااا
به نظرتون مثبته؟؟
دوروز از موعدم گذشته

تصویر
۲۷ پاسخ

تبررررریک

بله گلم مبارکه

جلوگیری داشتی

بله عزیزم مثبته مبارکه، چ حس خوبیه این لحظه

مبارکه گلم . خیلی دوس دارم بدونم خوشحالی یا ناراحت؟😜

وای خیلی سخته عزیزم از بارداری تازه راحت شده بودی

مثبته اشکال نداره مثل دوقلوها بزرگ میشن مبارک باشه

بلهههه مبارکهههه😃😃😃

خیییییلی مثبته

آره عزیزم مبارک

بلهههه

نمیدونم چی بگم اخه خوشحالی یا ناراحت از این موضوع 🙈 ولی کاش این بی بی چک برای من بود🙈🤣🤣🤣🤣🤣

مبارکه

اره مثبت مبارک

منم باردارم نخاسته شد جلوگیری هم نداشته با وجود بچه چهار ماه موندم😂😔

الان خوشحالی یا ناراحت 😬با چه روشی جلوگیری کردی

الان از این کارت ناراحتی یا خوشحال؟

شاید خطا باشه🫣🥶

ای بابا من جان سکته کردم

مبارکه😍😍😍😍

بله مثبته

اره عزیزم جلوگیریت چی بود؟

یاخداااابارداری😬حق داری کاندوم گرونه خداصبرت بده خواهر

زدی چهار ماهگی بچه کوچیک داری دوباره باردار شدی؟

مبارکه😍

بله مبارکه

اره مثبته

سوال های مرتبط

مامان حامی مامان حامی ۱۴ ماهگی