نگیر منم اول دیدم شیر دارم و دستی گرفتم
الان دیدم برقی ب کارم میاد خریدم مارک بریسک
نگیرید بنظرم منم نگرفتم وقتی دنیا اومد یه دونه دستی گرفتم چند بار اسفاده کردم دبگه لازمم نشد میخواستم فقط سینه ام را بیوفته که افتاد باهموت دستی
منم نگرفتم گفتم اگه لازم شد بعد زایمان میگیرم چون شاید بچه اصلا شیر خودمو نخوره چه فایده ای
من با شیردوش شیرم زیاد میشد اولش اصلا شیر نداشتم تا استفاده کردم شیشه پر از شیر میشد
شیر دوش پرتابل بود مثل مک زدن بچه هست شیر کم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.