۴ پاسخ

آد من برند های مختلف امنحان کردم اما دخترم فقط ادوکیدز و قبول‌کرد
نفخ و کولیکم فقط گریپ میکسچر نرس هاروی خارجی
اب رو اتیش
بازم دکترش مشورت کن

آ د پدیا بست

اد کامویت
کوکیکز واسه نفخ با پدی لاکت
اما ببر دکتر هر دکتری یه چی مینویسه

آدسول

سوال های مرتبط

مامان دلماه🤍🌙 مامان دلماه🤍🌙 ۷ ماهگی