شربت انداسترون برای دخترم که یک سال و ۶ ماهه
چقدر بدم؟

۳ پاسخ

با یکبار دادن دیگه بالا نمیاره

یه سی‌سی بسه

من ۲ سی سی میدم

سوال های مرتبط