خانما امکان خطا تو آنومالی ۱۸هفتگی وجود داره؟
یا جنسیتی که میگن قطعیه؟

۱۰ پاسخ

وای من کل سیسمونیو پسرونه گرفتم نرم سونو وزن بگن یکیش دختره😕

توو بارداری احتمال هر چیزی هست چون عوامل زیادی باعث خطای دید میشن

اخه واسه من دکتر نیم ساعت درگیر بود میگفت بند ناف رفته وسط پاش یکم دو به شک شد
هی از چپ و راست و بالا پایین نگاه میکرد
اخرش باهم داشتیم نگاه میکردیم🤣
تا حدودی فهمیدیم پسره

ماهم نداشتیم توفامیل.اما همسایمون بود.واسه۱۰سال پیش.الان که سونو هابروزن.توگهواره هم من دیدم

منم همش استرس شو دارم والا 😂

من شنیدم سونو اخری یهویی عوض شده البته زنداداش خودم جلو خودمون بود رفت گفت پسره بعد یهو دختر شد واسه همین چندماه پیشه

قطعیه
ولی یه سری مامانا اینجا میگفتن تو سونو رشد یهو تغییر کرده
منم استرسسس گرفته بودم نکنه بچم پسر بشه یهو 😂🤦🏻‍♀️حتی کابوس می‌دیدم

قطعیه
من تا حالا ندیدم خطا داشته باشه

قطعیه

قطعیه

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسته پسر 🥹😍 مامان پسته پسر 🥹😍 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان فندق جان مامان فندق جان هفته بیست‌وپنجم بارداری