۴ پاسخ

وقتی غذاهای قندی یا کربوهیدرات ساده مصرف می‌کنید، قند خون سریع بالا می‌رود. بدن انسولین زیادی ترشح می‌کند و قند خون به‌سرعت پایین می‌آید. این افت ناگهانی، مغز را تحریک می‌کند تا دوباره درخواست قند بدهد. نتیجه: چرخه تکرارشونده هوس شیرینی.
به خاطر این میگن توی دوران رژیم اصلا شیرینی یا چیزایی ک کربوهیدرات و یا قند زیادی دارن مصرف نکنید چون خودش باعث افزایش اشتها میشه در مقابل فیبر و پروتئین ک مصرف کنی اصلا میل ب شیرینی نداری برو سرچ کن ببین جیا فیبر و پروتئین بالایی دارن

قرص منیزیم بخور خوب میشه ولع شبرینی

قندت میوفته شاید

کمبود ویتامین برو دکتر بهت مولتی ویتامین بده

سوال های مرتبط