وقتی غذاهای قندی یا کربوهیدرات ساده مصرف میکنید، قند خون سریع بالا میرود. بدن انسولین زیادی ترشح میکند و قند خون بهسرعت پایین میآید. این افت ناگهانی، مغز را تحریک میکند تا دوباره درخواست قند بدهد. نتیجه: چرخه تکرارشونده هوس شیرینی.
به خاطر این میگن توی دوران رژیم اصلا شیرینی یا چیزایی ک کربوهیدرات و یا قند زیادی دارن مصرف نکنید چون خودش باعث افزایش اشتها میشه در مقابل فیبر و پروتئین ک مصرف کنی اصلا میل ب شیرینی نداری برو سرچ کن ببین جیا فیبر و پروتئین بالایی دارن
قرص منیزیم بخور خوب میشه ولع شبرینی
قندت میوفته شاید
کمبود ویتامین برو دکتر بهت مولتی ویتامین بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.