۶ پاسخ

ن بالای ۳۷، ۳۷ میشه تب خفیف ۳۸ و نیم میشه تب بالا

خیر...

ن ۳۷.۵ ب بالا تبه

نه

نه تب نیست

ن دیگه دمای بدنه

سوال های مرتبط

مامان 🩵 آرشا 🩵 مامان 🩵 آرشا 🩵 ۱ ماهگی
مامان لیمو کوچولو🐣🧸 مامان لیمو کوچولو🐣🧸 ۴ ماهگی