۱۱ پاسخ

من ۴پلاس چسبی

وای چ ایده خوبی فقط درهمین صورت میشه دعن بچه رو بدون گریع بازکرد😂😂😂

۵ چسبی گرفتم نم میداد کامل ..ردش کمرشو اذیت میکرد اصلا راضی نبودم

مولفیکس ۵

من هنوز ۳
چون همین یک بسته مونده
تموم بشه میرم ۴ 😂

من ۹ ماهشه پسرم ۴ چسبی میبندم

۴مولفیکس
منم بچم انقدر ورجه ورجه میکنه نمیزاره پوشکش کنم میخاستم شرتی بگیرم دیگه نگیرم؟🙁

۳ میبندم

من ۴ میبستم تموم کردم حواسم نبود ، ۵ داشتم موقت بستم دیدم اوکیه بدم نیس جادارترم هست برا شب تا صبح بهتره

من ۴ مای بی بی

من ۵ چسبی

سوال های مرتبط

مامان تینا مامان تینا ۱۰ ماهگی
مامان هاتا مامان هاتا ۱۷ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۱ ماهگی