من ۴پلاس چسبی
وای چ ایده خوبی فقط درهمین صورت میشه دعن بچه رو بدون گریع بازکرد😂😂😂
۵ چسبی گرفتم نم میداد کامل ..ردش کمرشو اذیت میکرد اصلا راضی نبودم
مولفیکس ۵
من هنوز ۳
چون همین یک بسته مونده
تموم بشه میرم ۴ 😂
من ۹ ماهشه پسرم ۴ چسبی میبندم
۴مولفیکس
منم بچم انقدر ورجه ورجه میکنه نمیزاره پوشکش کنم میخاستم شرتی بگیرم دیگه نگیرم؟🙁
۳ میبندم
من ۴ میبستم تموم کردم حواسم نبود ، ۵ داشتم موقت بستم دیدم اوکیه بدم نیس جادارترم هست برا شب تا صبح بهتره
من ۴ مای بی بی
من ۵ چسبی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.