۳ پاسخ

هی یکم بهتر شده البته در آره دارو پودر میخوره

عزیزم از چ غذایی براش شروع کردی بخاطر رفلاکس

برای من بهتر شده اما خکب نشده
فردا ۶ ماهش تموم میشه
به جاش این قدر معدشون ضعیفه مدام یبوست می گیره

سوال های مرتبط