۶ پاسخ

پسر من بابا و دده و اقا این سه تا رو خیلییی زیاد میگه😅

آواسازیه بیشتر تو این سن اکثر هم با میگن

دختر من به به ددددد ای میگه

پسر من بابا میگه گ گ گ که خیلی میگه ولی ماما نه

دختر من آ آ آ آ آ

آره مهوام ماما میگه🥹

سوال های مرتبط

مامان مامان بچه ها مامان مامان بچه ها ۱۲ ماهگی