وقتی بیرون میرم نمیشه بدون خرید کردن واسه نی نی برگردم🥹😍

تصویر
۱۰ پاسخ

مبارک عزیزم ،لباسهای نی نی رو رو فرش پهن کردی یا من اشتباه میبینم؟؟؟؟ کثیف میشه ها حیفه

عزیزم تب سنجا چقدر گرفتی

مبارکههه عزیزم من که هنوز هیچی نخریدم😔😔😔

مبارکه🤩 منم همینم قبلا همش درحال خرید لباس برای خودم بودم الان فقط تو مغازه سیسمونی و لباس بچگانه پیدام میکنن😅

خوش ب حالت خرید میکنی

الهی شکر
الهی همیشه سلامت باشی و بری خرید
منم اینقدر دلم میخواد ازین وضعیت در بیام و عادی زندگی کنم و بقیه بارداریم خوب باشه ان‌شاالله
برام دعا کنین

تب سنجو سوهان ناخنت مثل مال منه😁

مبارکش باشه😍
منم همین تب سنج رو خریدم فروشنده خیلی تعریف کرد

وای منم دقیقا اینجوری شدم

آره دقیقا
من قبلا واسه ی خودم خرید میکردم
الان فقط دوست دارم برای نی نی وسیله بگیرم🫠🫠😃

سوال های مرتبط

مامان ویهان🧸 مامان ویهان🧸 ۶ ماهگی
مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی