روزی یه بار روغن زیتون روزی یه بار هم روغن بادام میزنم تا الان که خوب بوده بیشتر اما میگن ژنتیک تاثیر داره
من از هفته ۵ کره بدن زدم و فعلاااا ترک نداره
هیچی
شدن زیبا ترین یادگاری های این دوران رو بدنم 🫠🫠🫠
من فقط لوسیون بدن استفاده میکنم که چرب باشه پوستم شبا یه بار
ولی شاید تو هفته های بالاتر کرم ضد ترک هیدرودرم بگیرم بزنم
من تو بارداری اولم روغن زیتون میزدم از همون هفته های اول شروع کردم خداروشکر هیچ ترکی نخورد شکم و سینه هام
من وازلین عطری گرفتم استفاده میکنم
من خیلی کرم ها و روغن ها استفاده کردم اما بازم ترک زد مخصوصا از اخرای ۸ ماه ب شدت ترک زد فکر میکنم بیشتر ژنتیک باشه
فقط ژنتیک بقیه چیزا الکیه
من از ۱۴ هفته کرم هیدرودرم میزنم دو بار در روز از ۲۵ هفته ام وسط روز ام ی بار روغن میزنم این روغن خیلیییی خوبه
من از این میزنم ، از داروخونه گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.