۷ پاسخ

اوایل حاملگی جنین تو لگنه به همین راحتی اتفاقی براش نمیفته

نبابا.

فشار ک هیچی لگدتم بزنن نمیوفته تاخدانخاد ازپشت بومم بیوفتی نمیوفته

ن بابا هیچی نمیشه من تازه باز دار شده بودم با شوهرم بحثم شد خودمو بلند میکردم میزدم زمین ولی هیچی نشد 😀🤣🤣🤣

نه بابا

😅 نه بابا

😐😐😐معلومه که نه

سوال های مرتبط

مامان آرتین🩵🧿🤴 مامان آرتین🩵🧿🤴 ۳ سالگی
مامان شاهرخ مامان شاهرخ ۲ سالگی