من ده روز قبل رفتم برام ده دی زده،اینجا ۳۰ آذر زده
مبارکه عزیزم😍
مبارک عزیزم به سلامتی بغل بگیری 😘
خداروشکر عزیزم مبارکه💖🌼🌈
خوبه مبارکه
دیگه توی ۶هفته ۱۳۶ طبیعیه
هشت هفته بری احتمالا بالای ۱۵۰ـ۱۶۰
دعام کن منم فردا اینطوری بشنوم که همه چیاوکیه سونو دارم🥲
سلام عزیزم انشالله به سلامت بارداریتو طب کنی
به حساب خودت دقیق چند هفتت بود رفتی
من ۸ فروردین پریود شدم فردا میشه ۶ هفته و ۵ روز بنظرت نشون میده ؟
بسلامتی عزیزم
منم ۶هقته و ۵روزمه نمیدونم برم فردا سونوی قلب یا نه
به سلامتی قشنگم ❤💋 خدا برات حفظش کنه 🥺❤
یه ذره نگران شدم
سلام بچه ها امروز من ۵هفته ۴روزم هست رفتم سونوگرافی قلبش تشکیل نشده است .به نظرتون عادی هست
مبارکت باشه قلبم
اولین روز اخرین پریودیت کی بود ؟
مبارکه قشنگم خداکنه نی نی منم زود تشکیل بشه🥹❤️ چندهفته بودی شما رفتی سونو واینک از پریودیت حساب کردی؟گلم
بسیار عالی مبارک باشه❤🙏🏼
توی این هفته ضربان قلبش طبیعیه یکی دو هفته دیگه بیشتر میشه
آره گلم بسلامتی
قراره ی دی ماهی مغرور داشته باشی
ار عزیزم مبارکه😍🫶🏻
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.