۱۷ پاسخ

من ده روز قبل رفتم برام ده دی زده،اینجا ۳۰ آذر زده

مبارکه عزیزم😍

مبارک عزیزم به سلامتی بغل بگیری 😘

خداروشکر عزیزم مبارکه💖🌼🌈

خوبه مبارکه

دیگه توی ۶هفته ۱۳۶ طبیعیه

هشت هفته بری احتمالا بالای ۱۵۰ـ۱۶۰

دعام کن منم فردا اینطوری بشنوم که همه چی‌اوکیه سونو دارم🥲

سلام عزیزم انشالله به سلامت بارداریتو طب کنی
به حساب خودت دقیق چند هفتت بود رفتی
من ۸ فروردین پریود شدم فردا میشه ۶ هفته و ۵ روز بنظرت نشون میده ؟

بسلامتی عزیزم
منم ۶هقته و ۵روزمه نمی‌دونم برم فردا سونوی قلب یا نه

به سلامتی قشنگم ❤💋 خدا برات حفظش کنه 🥺❤

یه ذره نگران شدم

سلام بچه ها امروز من ۵هفته ۴روزم هست رفتم سونوگرافی قلبش تشکیل نشده است .به نظرتون عادی هست

مبارکت باشه قلبم
اولین روز اخرین پریودیت کی بود ؟

مبارکه قشنگم خداکنه نی نی منم زود تشکیل بشه🥹❤️ چندهفته بودی شما رفتی سونو واینک از پریودیت حساب کردی؟گلم

بسیار عالی مبارک باشه❤🙏🏼

توی این هفته ضربان قلبش طبیعیه یکی دو هفته دیگه بیشتر میشه

آره گلم بسلامتی
قراره ی دی ماهی مغرور داشته باشی

ار عزیزم مبارکه😍🫶🏻

سوال های مرتبط

مامان مهرزاد💔🖤🕊️ مامان مهرزاد💔🖤🕊️ قصد بارداری