با ورزش میره .
مال من که بچه اولم طبیعی بود شکمم بزرگتر بود دومی هم سزارین شکمم نصفش رفت یه کم زیر شکم برا موند که مال بارداری قبلیم بود که نرفته بود الآنم دارم ورزش میکنم احساس میکنم یه کم جمع شده
من هم بزرگه هم افتاده هم پر ترکهای قرمز 🤕🤕🤕
بچه اولته؟
آره منم خیلی
از بس درگیر بچه بودم اصلا به فکر شکم و شکم بند نبودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.