۸ پاسخ

خیلی من ابدومنوپلاستی کردم حین سزارین صاف صاف شده ولی،بخیهام خیلی درد داره وجای چربی هاک برداشته درد داره

مال منم جمع نشده فعلا🫤

من چون از اول لاغربودم همون بیمارستان شکمم خوابید

شکم منم بزرگه

حتما گن ببند
از منم خیلی بزرگ مونده بود
گن دارم میبندم بهتره

من هنوز دارمش لعنت بش

من ک طبیعی بودم یه شکم دارم به چه گندگی

نگران نباش میره عقب

سوال های مرتبط

مامان کارن💙😍 مامان کارن💙😍 روزهای ابتدایی تولد