من مدل b2 رو گرفتم ۱۳ تومن دی ماه اصلا قیمتها وحشتناکه من هنوز تخت بغل مادر رو نگرفتم اشتباه کردم.همش میشینم فکر میکنم این حق ما نبود اینقد همه چی سخت بگذره تو رویاهامون اصلا اینجوری فکر نمیکردیم خدا لعنتشون کنه
من کلا تصمیم گرفتم کالسکه نگیرم...البته چون همه جا با ماشین میرم هم بی تاثیر نیست ب کارم نمیاد زیاد
منم کلا سعی کردم وسایل ضروری رو بگیرم
منم قبل عید کیدیلو گرفتم ۱۶الان نمیدونم چنده ولی خدا باعث و بانی گرونی و بدبختی مردمو لعنت کنه
منم دلیجان گرفتم تو بهمن ماه ۱۰ تومن
من اینو دارم خوبه کاربردیه
دلیجان خوب نیس
خدا جون خودت ب داد همه برس ما ها هم بتونیم بریم خرید واجب های بچمونو بخریم ن کالسکه ن کریر ن ننو هیچی ن فقط لباسو کیفو...
الان اين چنده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.