منم اینجوریم
روزی یدونه فاموتیدین میخورم خیلی خوبه
منم اوایل خیلی معده درد داشتم بعدش خوب شدم الان باز رفلاکس میکنم
شیر و ماست ،نون خشک ،یکم بهتر میکنن سوزش رو منم دارم این مشکل رو
😍😀موهاش داره در میاد
منم همینجور بودم قرص پنتوپرازول۲۰میخورم خیلی خوبه
مو در میارع😂
منم خیلی میسوزه سر معده ام جوری که حس میکنم تا گلوم میاد سوزش
داره مو در میاره
منم ترش میکنم اذیتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.