وای بچها من خیلی خیلییییی ترررررش میکنم تازگیا معدم میسوزه بدجور

۸ پاسخ

منم اینجوریم
روزی یدونه فاموتیدین میخورم خیلی خوبه

منم اوایل خیلی معده درد داشتم بعدش خوب شدم الان باز رفلاکس میکنم

شیر و ماست ،نون خشک ،یکم بهتر میکنن سوزش رو منم دارم این مشکل رو

😍😀موهاش داره در میاد

منم همینجور بودم قرص پنتوپرازول۲۰میخورم خیلی خوبه

مو در میارع😂

منم خیلی میسوزه سر معده ام جوری که حس میکنم تا گلوم میاد سوزش

داره مو در میاره
منم ترش میکنم اذیتم

سوال های مرتبط

مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌وسوم بارداری