۱۲ پاسخ

چه اشکالی داره؟

اااای والای نگو که دخترم دیوونه می‌کنه
خودشم اسم گذاشته میگه دیل دیل میکنم .
همش بازومو باید با انگشت لمس کنه تا بخوابه ، فک کن سه سال بیشتر

پسر منم میاد میچسبه به من دستامم سفت میگیره تا بخوابه ..چه اشکالی داره خب. بچمونن .من که قربون صدقش میرم تا بخوابه...فکرمی‌کنم میترسنن

پسرم انگشت شصت پاشو می‌کنه تو نافم 🙄 بعد می‌خوابه ،حالا این خوبه یا بد؟

دختر منم همینه از دوست داشتنشونه دخترم عادتشه موقع خواب باید دست من و بغل کنه تا بخوابه شبا یا بیشتر وقتا میاد سرش و میچسبونه بهم نازم میکنه

پسر من عادت به مو داره باید موهام تو دستش باشه تا بخوابه

وای مثل پسر من...همیشه دستامو بغل مبکنه میگه خیلی جون جونیه...اشکالی نداره مال دوستداشتن زیاده

الهی عزیزم من پسرم الان هشت سالشه وقتی کوچیک بود همش دستشو میزاشت رو شکمم می‌خوابید میگفت مامان شکمت خیلی نرمه
باورت میشه الآنم گاهی میاد دست رو شکمم میزاره تا خوابش ببره 🥲🥲

منم..دقیقن همین مشکلو داشتم...پیشش دراز میکشیدم دستمو میگرفت ول نمیکرد..دیرم میخوابید دیگه یه طرفم یخ میشد...گفتم یکم بگیر بسه اگر بگیری ول نکنی میرم پیشت نمیخوابم دیگه کمترش کرده

دایانم دقیقا همینطوره تا بهش میگم چرا اینجوری میکنی میگه دستت یخه من عاشق دست یخم جدیدا دیدم با لالایی اتم توتم داره ارتباط میگیره و زودتر خواب میره و تایم کمتر ب لمی کردن بازوم میرسه

پسر من دستاشو میذاره رو سینه هام میخابه هیچ جوره هم ترک نمیکنه

من یه خال کوچیک روی مچ دستم دارم دخترم از دوسالگی خال دستمو لمس میکرد تا خوابش میبرد الان چهار سال و نیمشه هنوز عادتش همینه
نصفه شب یا صبحا یا ظهر فرق نداردچه توی خواب عمیق هم باشه تکون بخوره دستشو می‌ذاره روی خال دستم می‌خوابه
نمی‌دونم خوبه یا بد ولی می‌دونم این کار بهش آرامش میده واسه همین گیر نمیدم بهش

سوال های مرتبط