۷ پاسخ

هیچی گلم چیکارمیخوای کنی خداحفظش کنه دیگ شده اگ نمیخواستی باید خیلی مراقب بودی ❤️

هیچی خوش بحالت و اینکه بچتم یه همبازی داره واسه چند سال دیگه.مبارک باشه انشاالله منم باردار شم

خیره انشاالله

اخی،ماشالله خدا بهت طاقت بده، آرزوی من همینه بچه ی پشت سرهم
برام دعا کنید

اشکال نداره خیره ان شاءالله

🤣🤣🤣🤣

یعنی ساعت شنی؟

سوال های مرتبط

مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری