رفلاکس داره عزیزم ببرش دکتر حتما سر خود هیچی ندش احتمالا اگه شیر خشکیه که شیر خشکشو عوض میکنه اگه شیر خودتو میخوره رژیم غذایی بهت میده
من بردمش دکتر گفت رفلاکس داره بهش اس امپرازول داد تغییری نکرد و بوی استفراغش بشدت بد شده بود دیگه ندادم بعد از شیر خوردن حالت ایستاده میگیریمش و زیر سرش باید بلند باشه
ببر دکتر سرخود دارو نده خطرناکه🥲
سرخود نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.