۶ پاسخ

ببین دکترش چی میگه دختر منم ۴ ماهو دو هفته شه دکتر چکش کرد گفت ۶ ماهگی شروع کن درحالیکه به دوستم گفت ۵ ماهگی.شرایط بچه ها باهم فرق داره

من فرنی و حریر بادوم دادم

اگه رفلاکس نداره و وزنش خوبه تا۶ ماهگی صبر کن

من با اجازه پزشک فرنی شروع کردم

الان زوده

بزار ۵ بشه فرنی و لعاب برنج بده

سوال های مرتبط

مامان ارشیدا و تودلی مامان ارشیدا و تودلی هفته سیزدهم بارداری