۱۰ پاسخ

بنظر اصلا نترس هردو سختیای خودشو داره تجربها فقط تورو نگران واسترست میدن اومدیمو یکی سزارینش خوب بود واسه تو بد باشه یا تو طبیعی خوبی داشنه باشی یکی بد اصصلا اهمیت نده بخدا بسپارش

من تجربه دوتاش داشتم
سزارین خیلی خیلی خداروشکر بهتر بود برام از انتخابم ک‌بعدی رفتم سزاریم خیلی راضیم
از نظر من سزارین خیلی بهتر از طبیعی بود

سزارین خیلی راضی بودم

من فعلا انتخابم سزارین هست
ی خانمی گفته بود چ اشکال داره اطرافیان چند روز بعد زایمان از ادم مراقبت کنن چرا اینقد میخای قهرمان بازی دراین و زود سر پا شین
بمظرم حرف درستیه
شل کن خاهر و لذت ببر

هردوش سختی خودشو داره.بستگی به بدنت داره.آمادگی داره
من ازاولم ازطبیعی میترسیدم.شکم اول سز شدم دومی سز میشم.
هردوش درد داره
یکی قبل زایمان
یکیش بعد زایمان
هردو خونریزی داره
طبیعی ممکنه پرینه بخیه بخوره
واینکه هردقیقه میان دست میکنن تو رحم ببینن چندسانتی من بشدت بدم می اومد.

من درد جفتشو کشیدم ولی واقعا برگردم عقب اصلا سمت طبیعی نمی‌رم دردش واقعا زیاد بود و چون منتظر بچه بودم طولانی تر می‌گذشت برام

من از یک نفر که بچه اولشو طبیعی اورده دومی رو سزارین کرده پرسیدم گفت سزارین بهتر بوده براش

هر کدوم سختیای خودشو داره برای زایمان طبیعی قبلش کلی درد میکشی ولی جوری نیست که نشه تحملش کرد و بعداز اینکه جفت رو در بیارن کل دردات تموم میشه فقط اگر بخیه بخوری یه کوچولو بخیه ها اذیتت میکنن برای سزارین عوارض بیحس هست تا مدت ها کمردرد داری تا یک ماه درست نمیتونی بشینی از درد حتما هم کمکی لازمت میشه یکی که روزای اول حداقل باشه که بچه رو بده دستت یا کارای بچه رو کمکت انجام بده ولی تو طبیعی یک ساعت بعداز زایمان راحت میتونی راه بری کاراتو انجام بدی

من تصمیمم گرفتم برای سزارین.
اصلا با طبیعی نمیتونم کنار بیام.
دوتاشونم اندازه خودشون مشکل دارن برااینده.
فقط فرقش اینه طبیعی زود سرپا میشی سزارین نه

من اولی سزارین بودم الان دومی باردارم جای بخیه های قبلیم خیلی اذیتم میکنه هی‌اشکمو در میاره بعضی اوقات

سوال های مرتبط