عزیزم دست و پا زدن بچه ی امری طبیعی بخاطر غذا نیست الان خیلی زوده و گوارشش اسیب میبینه
دکتر به من گفت وقتی وزن گیری بچه خوب باشه نیاز نیست زودتر بهش خوراک بدیم و پایان ۴ ماهگی تصمیم میگیرن که ایا شروع کنن به غذا دادن یا ن
حتی به من گفت اصلا در حد اینکه دستتون هم ابگوشتی کنین بدین به بچه هم اشتباه هست
اصلا بهش نده وگرنه از شیر میوفته
زوده هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.