۴ پاسخ

عزیزم دست و پا زدن بچه ی امری طبیعی بخاطر غذا نیست الان خیلی زوده و گوارشش اسیب میبینه

دکتر به من گفت وقتی وزن گیری بچه خوب باشه نیاز نیست زودتر بهش خوراک بدیم و پایان ۴ ماهگی تصمیم میگیرن که ایا شروع کنن به غذا دادن یا ن
حتی به من گفت اصلا در حد اینکه دستتون هم ابگوشتی کنین بدین به بچه هم اشتباه هست

اصلا بهش نده وگرنه از شیر میوفته

زوده هنوز

سوال های مرتبط