۲ پاسخ

هر از چند دقیقه میگیری؟
اگر هر نیم ساعت باشه اشکالی نداره

نه عزیزم خراب نیست..تب بچه بالا پایین میشه..واکسن زده،؟تب سنج از کدوماس..از زیر بغل بگیر تبشو

سوال های مرتبط