سخت نیست خوبه ب نسبت ۴ماهگی
منم برای پسرام شنبه واکسن زدم یکمی پاهاشون تو طول روز درد گرفت و بی تابی کردن اخرشبم یه تب کوجولو از فردایی صبح جفتشون سرحال بوون 😍😍
اوخودااا جوجه های من🥹🐥
انشالله سبک باشه براشون
من شنبه برای دخترم واکسن شش ماهگی شو زدم نه تب کرد نه بیقراری مثل همیشه بود
نسبت ب واکسن قبلی ها برای ما یکم سنگین بود شب تا صبح تب داشت
اییی جاااانم
چقدر پسرات عزیزنننن
چقدر با سلیقه براشون لباس میپوشی🥹😍
ان شاالله که خوب میگذره و اذیت نمیشن
آخی گوگولی مگولی ها😍
استرس نداشته باش خیلی سبکه
هیچی نیس عزیزم اولش که زدگریه کردجغجغه داره ببربذارحواسش پرت شه زیادگریه نکنه
هیچی نیست عزیزم به امید خدا به راحتی سپریش میکنی برای منم سبک گذشت خداروشکر
لحظه ای ک زد ی گریه آروم کرد وقتی اومدم خونه دردش شروع شد همون روز اول گریه کرد چندساعت فقط
ایشالله سبک باشه
دختر من تب نکرد دردم نداشت فقط یکم شب اول بی حال بود ولی نگم برات از بیخوابیای بعدش😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.